2. Να σκέφτονται κριτικά ως προς την ποιότητα και ποσότητα των τροφών. | | Eπίσκεψη στον Αλευρόμυλο και στο Λαογραφικό μουσείο Αβδήρων για να μάθουν τον τρόπο με τον οποίο έφτιαχναν το ψωμί στα παλαιότερα χρόνια αλλά και σήμερα.Αναστοχασμός |
Οι μαθητές/μαθήτριες στο τέλος του 3ου εργαστηρίου αναμένεται : Να εξοικειωθούν με τις ρουτίνες σκέψης.Να συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού. | Τίτλος “Οι ομάδες μαγειρεύουν” | Φρούτα και λαχανικά κάθε εποχήςΦτιάχνουμε φρουτοσαλάταΚαταγράφω τη συνταγήΑναστοχασμός |
Οι μαθητές/μαθήτριες στο τέλος του 4ου εργαστηρίου αναμένεται : Να σκέφτονται κριτικά ως προς τις συνήθειες διατροφής και άσκησης τους.Να συνεργάζονται με τα μέλη της ομάδας τους για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού. | Τίτλος “Οι ομάδες επιλύουν προβλήματα διατροφής” | Που με οδηγούν οι διατροφικές μου επιλογές; Θεατρικό παιχνίδι: Συμβουλές υγείαςΑναστοχασμός |
Οι μαθητές/μαθήτριες στο τέλος του 5ου εργαστηρίου αναμένεται : Να συνεργάζονται σε ομάδες για την εκτέλεση ενός κοινού σκοπού.Να εκτιμούν το επίπεδο φυσικής δραστηριότητάς τους και να προτείνουν λύσεις. | Τίτλος “Οι ομάδες ανακαλύπτουν την πυραμίδα της άσκησης” | Συνθέτω την πυραμίδα της άσκησης.Αφίσα, ΝΑΙ & ΟΧΙ φυσικής δραστηριότηταςΠόσο δραστήριος είμαι;Αναστοχασμός |
Οι μαθητές/μαθήτριες στο τέλος του 6ου εργαστηρίου αναμένεται : Να ανακαλύπτουν νέους τρόπους αξιοποίησης ενός αντικειμένου.Να καλλιεργούν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες. | Τίτλος “Οι ομάδες ανακαλύπτουν τα οφέλη της άσκησης” | Συνέντευξη με γυμναστήΠώς μπορούμε να παίξουμε σε ομάδες με ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα;Αναστοχασμός |