Θεματική | ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ | Υποθεματική | Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη |
ΒΑΘΜΙΔΑ/ΤΑΞΕΙΣ (που προτείνονται) | Β΄ΤΑΞΗ | ||
Τίτλος | ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ | ||
Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου | Δεξιότητες του 21ου (4C’s)και τιςΔεξιότητες του Νου. |
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα | Εργαστήριο | Δραστηριότητες – (ενδεικτικές) |
Οι μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα ο ένας τον άλλον, να συνεργαστούν, να μετασχηματίσουν τα προσωπικά τους βιώματα | Ας γνωριστούμε -ποιοι είμαστε; | 1ηδραστηριότητα, ο εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές να συστηθούν και να αναφέρουν το αγαπημένο τους παιχνίδι. 2η –τους καλεί να συναποφασίσουν τα θέματα με τα οποία θα ασχοληθούν, πχ. Σχολείο, οικογένεια. 3η –συντάσσουν τους κανόνες της ομάδας |
Οι μαθητές να παρουσιάσουν την πορεία τους από τη γέννηση ως σήμερα, ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμησή τους | Ο εαυτός μου | 1η Ζωγραφίζουν έναν ήλιο με τις ακτίνες του 2η Φέρνουν φωτογραφίες τους 3η Παρουσιάζουν τον εαυτό τους στην ομάδα |
Να βοηθήσει τους μαθητές να αποδεχτούν την εμφάνιση και τη διαφορετικότητά τους | Πώς είμαι; Η μοναδικότητά μου | 1ηΠαιχνίδι του ονόματος 2η Παραμύθι: το ΑΣΗΜΟΠΑΠΟ 3η Ζωγραφίζουν το πορτρέτο τους |
Να εκφράσουν τα συναισθήματα για την οικογένειά τους | Η οικογένειά μου | 1η Συζήτηση για το θεσμό της οικογένειας 2η Ζωγραφίζω μια οικογενειακή στιγμή 3ηΚάρτες συναισθημάτων |
Να δημιουργήσουν περιβάλλον εμπιστοσύνης | Το σχολείο μου-Η τάξη μου | 1η Επεξεργασία κειμένου Σχολείο-Σεπτέμβρης 2η Ανάλυση κειμένου ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ 3η‘’Αυτό που μου αρέσει από την τάξη μου είναι¨ |
Προαγωγή της συνεργασίας | Οι συμμαθητές μου ως συνεργάτες | 1η Ανάλυση κειμένου Ξ…όπως Ξιφίας 2η Παριστάνω τον καθρέφτη του άλλου 3η Παιχνίδι συνεργασίας |
Να προβούν σε αξιολόγηση του προγράμματος, να ελέγχουν την πορεία της σκέψης τους | Βάζω στόχους και προχωρώ -Αξιολόγηση | 1ηΣύνδεση με όσαγνωρίζανε και επέκταση της σκέψης τους 2η Περιγράψτε πώς άλλαξαν οι ιδέες σας και τι συνέβαλλε στην αλλαγή |